maandag 10 februari 2014

Casual Eye Of The Day with Urban Decay, Guerlain...


Zondag is zo'n dag dat ik me graag eens optut. Dat hoort erbij niet? Zoals je zondagskleren en zo?
Enfin gisteren had ik me dus een look aangemeten en ik was er best tevreden over. Niet te licht, maar ook helemaal niet te zwaar. Kijk je mee?
Look bij daglicht
Wil je weten wat ik hier allemaal voor gebruikt heb? Dan moet je even verder lezen :-) .

Ik ga beginnen met de producten voor het gelaat.
Producten voor het gelaat
Olaz Beauty Fluid: Deze heb ik me snel even opgesmeerd, kwestie van te hydrateren.
Garnier BB Cream: Heb ik gebruikt in plaats van foundation. Ik heb de lichtste tint hierin.
Garnier Roll-on: Voor onder de ogen.
Catrice Skin Finish: Na de BB Cream heb ik even alles gepoederd.
Bourjois Bronzer: Een beetje kleur toevoegen, maar ook meteen contouren.
Bourjois Blush Rose d'or: Geeft een frisse look.
Producten voor de ogen
Dan al mijn oogproducten.
Catrice wenkbrauwenset: Dit duo is handig om de wenkbrauwen wat meer kleur te geven.
Catrice wenkbrauwengel: Vooraleer ik het duo gebruik, ga ik even met dit borsteltje over mijn wenkbrauwen, het geeft het alvast een beetje kleur en houdt de haartjes in vorm.
Urban Decay Naked: Hier heb ik 3 kleurtjes van gebruikt, Virgin, Buck en Smog.
Guerlain Quad Rose Boisé 460: Hier heb ik de donkerste kleur roze van gebruikt.
Kiko oogschaduw 131: Deze bruine kleur gebruik ik vaak om een subtiel lijntje aan te brengen.
Bourjois Khôl en Contour: Deze was de bedoeling om te gebruiken, maar ben ik vergeten te doen. Spijtig want zonder zwart lijntje aan de binnenkant van mijn oog, is het niet helemaal af.
L'oreal Mascara Telescopic: Voor mijn wimpers.
Producten voor de lippen
Mijn lippen had ik ook gestift en ik heb mijn nieuwe lippenstift van Catrice gebruikt.
Catrice Lip Liner 030 Lost in The Rose Wood: Hiermee heb ik mijn lippen omlijnd.
Catrice Lipstick 240 Hey Nude: Het nieuwste kleurtje in mijn collectie en ik ben er weg van.
Gesloten oog bij daglicht

Hierboven dus de look met mijn ogen dicht... Mijn wimpers ARRRGHHH! Ze leiden echt een eigen leven. Op één of ander manier willen ze nooit meewerken. Ik zigzag met mijn mascara, ik borstel ze nog na... Maar nee, sommigen willen gewoon niet mooi gekruld voor zich uit staan. Ze leven liever in groepjes, dicht opeen :-( . 
Urban Decay-Smog
Het mooie bruin-gouden Smog van Urban Decay heb ik op het bewegend ooglid aangebracht.
Urban Decay-Buck
Het mat bruine Buck heb ik in de arcadeboog aangebracht en op de buitenste ooghoeken.
Urban Decay-Virgin
Het lichte Virgin vind je terug onder mijn wenkbrauwen. Dit vind ik een prachtige highlighter kleur voor bij de ogen. Het geeft zo'n mooie glans.
Guerlain Quad
De donkerroze kleur, rechtsboven, in het Guerlain Quad heb ik net boven de arcadeboog aangebracht. Dit geeft de roze gloed.
Ooglook met flash
En dit was dus het resultaat. Een eenvoudig te dragen look, met een beetje glans en een lichte glitter.

Dit was een vrij simpele look... Ik zal eens tijd maken voor een wat spannender make up!

Hoe was jullie zondag? Hebben jullie dan ook zo'n zin om jullie op te maken?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten