donderdag 27 februari 2014

Stil op blog...druk druk druk!

Hallo iedereen!

Ik weet... Het is een paar dagen stil geweest op deze blog. Dat komt omdat ik het in ene keer enorm druk heb met werk en zo. En ik moet mijn draai er nog een beetje in vinden. Ik moet jongleren met hubby, baby, werk, huishouden en deze blog.

Deze blog bijhouden vind ik ongelooflijk leuk, maar het is niet simpel om je tijd ervoor te nemen. Ik wil namelijk niet zomaar iets in tikken en hup gedaan. Nee, ik wil leuke foto's maken, een beetje opzoeken waarover ik het heb, het wat uittesten.... Ja en dat gaat niet allemaal in vijf minuten. En als ik dan een wat tijd heb om foto's te maken, is het... na ja, donker!

Ik heb in ieder geval nog een hele boel producten klaar staan om te testen en te bespreken, als ik er de tijd voor heb.

Dus...please be patient with me...heb alstublieft een beetje geduld met me :-D

Veel liefs! En tot de volgende blogpost!


2 opmerkingen:

  1. Wonderful post...I like your blog.^^
    Maybe follow each other on bloglovin?
    Let me know follow you then back.
    Lovely greets Nessa

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Thank you so much for the follow.
    Follow you back on bloglovin.
    Lovely greets from germany ;-)

    BeantwoordenVerwijderen