maandag 3 februari 2014

Januari favorieten

Al 3 februari, dringend tijd om mijn favorieten van januari op een rijtje te zetten. Misschien hier en daar ook één die dat minder favoriet is, maar dan weet je dat ook al :-) .
V.l.n.r.: Bioderma Solution Micellaire, Nivea Peel Soft, Nivea Reinigingsmousse, Freeman Masker


Bioderma micellair water vind ik super! Haalt mijn make-up goed af en is zacht voor mijn huid. Maar verschillende onder jullie zullen hiervan wel al eens gehoord hebben.
De Nivea Peel Soft en Nivea reinigingsmousse heb ik al eerder besproken. Alle 2 zijn ze goed.
Als laatste in dit rijtje, de Freeman Facial Anti-Stress Mask Dead Sea Minerals, een hele mond vol... Een zeer fijn masker.
V.l.n.r.: Palmolive Honing en Melk, Vaseline Bodylotion Cocoa
Palmolive Honing en Melk douchegel. Oh deze vind ik heerlijk, het ruikt zo lekker.
Vaseline Bodylotion Cocoa hydrateert goed en heeft een zachte zoete geur.
V.l.n.r.: Ultra Doux Vanille en Papaya Shampoo en Crèmespoeling, Renée Blanche ACTIR Kristallen met lijnzaadolie
De shampoo en conditioner van Ultra Doux met vanillemelk en pulp van papaya, zijn niet slecht, ze maken het haar zacht en er komt je tijdens het wassen een heerlijke geur tegenmoet. Alleen maken ze mijn haar iets te snel vet. Dus voor mensen met droger haar, hoofdhuid zijn deze meer geschikt.
Dan de kristallen met lijnzaadolie, een soort van serum om na het wassen in je haar te masseren. Laat je haar glanzen en maakt het zacht en doorkambaar. Maar is, voor zover ik weet, enkel in Italië beschikbaar.
V.l.n.r.: Olaz Beauty Fluid, Clinique Redness Solutions Daily Relief Cream, Garnier BB Cream, liggend Garnier Roll-On
De Beauty Fluid van Olaz, gebruik ik s'avonds voor het slapen gaan of als ik 'ns iets snel snel wil opsmeren.
De Clinique dagcrème gebruik ik graag in de winter omdat deze wat dikker is dan wat ik  tijdens de zomer gebruik. Mijn roodheid in mijn gezicht lijkt ook wat minder hierdoor.
De Garnier producten gebruik ik veel en vind ik echt goed. Ik grijp hier echt veel naar. Ze verdoezelen imperfecties en laten je huid stralen.
Bourjois Bronzing Powder 52, Bourjois Blush Lilas d'or, Catrice wenkbrauwenset, Catrice Poeder 010 Transparant, NYC Lipgloss Brighton Peach Beach 575, L'oreal Mascara Téléscopic
Deze vind ik allemaal geweldig. De Bronzing Powder is de donkerste van de 2 kleuren die er toen was. Ik ben bleek van huid en toch staat het mij. 
Bourjois Lilas d'or, naar deze blush grijp ik het vaakst, maar ik heb er nu een paar nieuwe bij dus... :-)
De wenkbrauwenset van Catrice vind ik handig.
Ook van Catrice, het poeder gebruik ik heel vaak om even over mijn gezicht te gaan. En werkt prima.
De mascara van L'oréal vind ik goed, het scheidt mijn wimpers prima en maakt ze wat langer.
De NYC lipgloss is een mooie kleur.
Catrice Wenkbrauwenset, L'oreal Mascara, Kiko Oogschaduw, Bourjois Shadow and Light Potlood, Urban Decay Naked Palet
Wat oogproducten tesamen.  De Kiko oogschaduw gebruik ik vaak om een ooglijntje mee te maken.
Het palet van Urban Decay, superbekend :-) , vind ik gewoon prachtig! En gebruik ik dus ook vaak.
Het Bourjois oogpotlood is erg handig, je hebt een zwart kholpotlood en een wit contourpotlood bij elkaar.
Het wenkbrauwensetje en de mascara had ik hierboven al besproken.
V.l.n.r. en van boven naar onder: Burt's Bees lippenbalsem, Catrice lipsticks Ultimate Colour in 010 Be Natural en 020 Maroon, Catrice Precision Lip Liner in 050 Wood you? en 030 Lost in the Rose Wood, NYC Lipgloss 575
Burt's Bees lippenbalsem gebruik ik het meest van al de lipproducten die ik het laatst gekocht heb.
De Catrice lipsticks meng ik vaak. En geef ik een randje met 1 van de 2 lip liners. De NYC lipgloss had ik hierboven al ergens besproken.
L'oréal 404 Scarlet Vamp, Maybelline 549 Midnight Taupe, Catrice 060 Bloody Mary To Go
Dit zijn de 3 kleuren die ik de voorbije maand gedragen heb. Ik wil altijd meer kleurtjes dragen per maand, maar het komt er meestal niet van... Ik moet er eens werk van maken.
Dior Hypnotic Poison EDP
De eau de parfum versie van Hypnotic Poison is sinds kort uit en ik ben er helemaal aan verslaafd. Ik ga er niet te veel over vertellen want ik wil er nog een review over doen. 
Wat een geur!!!! Ik blijf aan mijn polsen ruiken, zo heerlijk zacht zoet is dit!

Zo... dat waren mijn favorieten dan. Wat waren jullie favorieten van Januari 2014?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten